کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

داشتن ایده پولساز کسب و کار اینترنتی علی الخصوص اگر بکر باشند می‌تواند نقطه شروع خوبی برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق باشد.
دانلود پکیج های سرمایه گذاری ، آموزشی و افزایش درآمد و کسب ثروت و
کسب و کار اینترنتی,کسب و کار اینترنتی در ایران,کسب و کار اینترنتی چیست,کسب و کار اینترنتی در منزل,کسب و کار اینترنتی برای نوجوانان,کسب و کار اینترنتی مهندس طلوعی,کسب و کار اینترنتی در خانه,کسب و کار اینترنتی رایگان,کسب و کار اینترنتی کلیکی,کسب و کار اینترنتی طلوعی,وضعیت کسب و کار اینترنتی در ایران,کسب و کارهای اینترنتی در ایران,کسب و کار اینترنتی موفق در ایران,موانع کسب و کار اینترنتی در ایران,کسب و کار اینترنتی ایرانی,کسب و کارهای اینترنتی موفق در ایران,کسب و کارهای اینترنتی ایرانی,مشکلات و موانع کسب و کار اینترنتی در ایران,کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران,کسب کار اینترنتی چیست,مزایای کسب و کار اینترنتی چیست,کسب و کار اینترنتی در منزل بدون سرمایه
کسب درآمد از اینترنت ماهانه 6 میلیون تومان
کسب کار اینترنتی در خانه,آموزش کسب و کار اینترنتی در منزل,کسب کار اینترنتی مهندس طلوعی,کسب و کار در خانه با اینترنت,آموزش کسب و کار اینترنتی رایگان,دانلود رایگان آموزش کسب و کار اینترنتی,کسب و کار اینترنتی دانلود رایگان,کسب کار اینترنتی رایگان,مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی,دانلود رایگان کتاب آموزش کسب و کار اینترنتی,دانلود رایگان پاور پوینت کسب و کار اینترنتی,آموزش کسب و کار اینترنتی محمد هادی طلوعی
۳۴ ایده پولساز کسب و کار اینترنتی - مجله کسب و کار بازده

کسب و کار اینترنتی را چگونه آغاز کنیم؟ - مدیر وب

کسب و کار اینترنتی در منزل

| جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۳۶ ق.ظ

۸ قدم تا راه‌اندازی یک کسب و کار کوچک

 

اگر از کار تمام وقت هفتگی خود خسته شده‌اید و تصمیم دارید کسب و کاری نوپا تاسیس کنید اما از نتایج احتمالی این تصمیم می‌ترسید توصیه می‌کنم شروع کار را کمی به تعویق بیاندازید. با این وضعیت موفق نخواهید شد! بهترین کار، ادامه‌ی شغل فعلی و فعالیت نیمه وقت بر روی کسب و کار نوپایتان است. برای مدتی محدود و موقت!

 

دیدگاه و تصویر ذهنی شما نقش بسیار مهمی در آغاز و ادامه‌ی کسب و کارتان بازی می‌کند. اگر اساس کسب و کارتان را بر پایه‌ی ترس بگذارید شکست خواهید خورد. اما اگر پایه‌ی آن را بر یقین و اعتماد به نفس و سخت‌کوشی بگذارید بدون شک موفق خواهید شد.

 

اگر کارمندی هستید که مدتی‌‌ست به ترک شغل فعلی و شروع کسب و کاری جدید برای خود فکر می‌کند و اگر ترس و تردیدِ پس ذهنتان شما را از حرکت باز داشته، این مطلب انگیزه‌ی لازم برای اجرای تصمیمتان را فراهم می‌کند!

دانلود رایگان این پکیج ها را از دست ندهید :

 

خود را برای برداشتن این ۸ قدم مهم آماده کنید:

 

۱. ذهنتان را برای بازی پیش رو آماده کنید و رشد و توسعه‌ی نگرش کارآفرینانه را در خود آغاز نمایید.

 

"رهبری به عنوان نیست، به نمونه‌ی عمل است."

 

   -  دنیل آدنتوجی

 

دلیل موفقیت چشم‌گیر کارآفرینانی چون بیل گیتس و آلیکو دانگوته این است که ذهنشان را مثبت تربیت کرده‌اند.

 

یکی از اولین کارهایی که برای کارآفرین شدن باید انجام دهید ایجاد تفکر و ذهنیتی کارآفرینانه است.

 

به یاد داشته باشید که برای کسب و کارتان باید سرانجام روزی شغل فعلی را رها کنید. پس باید از نظر روحی و ذهنی آمادگی داشته باشید. باید برای چالش‌های پیش رو آماده شوید.

 

یک توصیه حرفه‌ای:

 

کارآفرینی که دیدگاهی کارآفرینانه نداشته باشد هرگز موفق نخواهد شد. بدون چنین دیدگاهی موفق نخواهید بود. باید مهارت‌هایی چون رهبری، مذاکره و برقرار کردن رابطه و شبکه‌سازی با آدم‌ها را در خودتان ایجاد کنید.

 

شما همچنین باید برنامه‌هایی برای شرکت در سمینارهای مربوط به کسب و کار تدارک ببینید تا برای کارهای آینده مجهزتر و قوی‌تر باشید.

 

۲. خودکاری بردارید و طرح کسب و کاری قوی طراحی کنید.

 

برای اداره‌ی موفق یک کسب و کار کوچک احتیاج به یک طرح کسب و کار دقیق و قوی دارید. اگر قصد راه اندازی کسب و کار نوپایی را دارید حتماً به آن احتیاج خواهیدداشت.

 

توصیه حرفه‌ای:

 

فراموش نکنید که یک طرح کسب و کار خوب، مبلغ تقریبی که برای شروع به آن احتیاج دارید، مبلغی که برای رشد لازم خواهید داشت و مکانی که قرار است در آن کسب و کار برپا شود  را شامل می‌شود.

 

۳. به دنبال همکار باشید؛ شریک یا شرکایی قابل اعتماد.

 

در تمامی کسب و کارهای نوپا، "همکاری" نکته‌ی حائز اهمیتی‌ست. در واقع یکی از رموز موفقیت شرکت‌هایی چون اپل، میکروسافت، گوگل و اینتل همین همکاری است.

 

اما پیش از انتخاب شریک کاری مطمئن شوید که آن شخص با شما دیدگاه و چشم‌انداز مشترکی دارد. بدون همکاری دوطرفه کسب و کار شما رشد نخواهد کرد.

 

توصیه حرفه‌ای:

 

یکی از قوانین هوشمندانه‌‎ی شراکت تجاری، امضای قرارداد انحلال شراکت است. به این دلیل که اگر احیاناً همه چیز بر وفق مراد پیش نرفت راه خروجی منطقی و مناسبی باقی بماند.

 

۴. از اول تمام وقت شروع نکنید. کسب و کار جدید را نیمه وقت آغاز کنید.

 

پس از طی برداشتن قدم‌های فوق، گام بعد شروع نیمه وقت کسب و کار مورد نظرتان است. من همیشه بر اهمیت این نکته برای کارمندان تأکید می‌کنم. حقیقت این است که بسیاری از ما برای برپا کردن کسب و کار خود برنامه‌ریزی می‌کنیم ولی همه‌ی ما آمادگی برخواستن و راه افتادن یک‌باره را نداریم.

 

توصیه حرفه‌ای:

 

منتظر چراغ سبز نمانید.

 

۵. صبر نکنید تا همه چیز تیره و ناامید کننده یا شیرین و کامل به نظر برسد! هرچه سریعتر "شروع" کنید.

 

نکته:

 

به اینکه اگر کسب و کارتان را شروع کنید چه می‌شود یا اگر شروع نکنید چه اتفاقی رخ می‌دهد فکر نکنید!

 

واقعیت این است که برای "شروع" فرآیند راه‌اندازی کسب و کار نیازی به پول ندارید. در واقع اصلاً به منابع مادی احتیاج ندارید؛ تنها باید مصمم باشید و دارای ذهنی مثبت. کسانی که این دو ویژگی را دارند در کسب و کار خود پیشرفت می‌کنند.

 

اگر سرمایه‌ی شما کافی نیست ذهنتان را درگیر نکنید، با آنچه دارید "شروع" کنید.

 

فراموش نکنید کارآفرینان مطرح دنیای اینترنت مثل برایان کلارک (Brian Clark)، درن روز (Darren Rowse)، بامیدل اونیبالوسی (Bamidele Onibalusi)، مایکل چیبوزور (Michael Chibuzor) و جان چو (John Chow) وقتی کسب و کار آنلاینشان را آغاز کردند سرمایه‌ی کافی و لازم در اختیارشان نبود و با همان مقدار کمی که داشتند شروع کردند.

 

به یاد داشته باشیم کمپانی‌های دِل، فیسبوک، گوگل و آمازون همه از خوابگاه ‌های دانشجویی شروع شدند؛ شما هیچ بهانه‌ای ندارید!

 

۶. تقسیم کار کنید.

 

راه‌اندازی و پیگیری امور یک کسب و کار نوپا میزان زیادی از وقت و انرژی شما را به خود اختصاص می‌دهد و نیازمند کار و تلاش بسیار است.

 

قدم بعدی برای شروع کار، تخصیص بهینه‌ی زمان است.

 

چند ساعت از روز را به کار کردن بر روی کسب و کار شخصی خود اختصاص خواهید داد؟

 

آیا می‌خواهید کسب و کارتان را آخر هفته‌ها بگردانید؟

 

باید به این سؤالها پاسخ دهید.

 

توصیه حرفه‌ای:

 

به یاد داشته باشید اگر می‌خواهید کسب و کارتان دوام داشته باشد، باید برای ساختنش زمان بگذارید.

 

اینجا جایی است که شرکای شما وارد قضیه می‌شوند. اگر شریکی دارید وظایف را تقسیم کنید و دائم به خودتان یادآوری کنید که نسبت به موفقیت یا شکست هر تکلیف مسئولیت آن‌را بپذیرید.

 

نکته:

 

نگویید "کار روزانه‌ی من وقتی برای برپاکردن کسب و کار جدیدم نمی‌گذارد." هرگز!

 

من کارآفرینانی مثل اوان چیا (Ewen Chia) و اوبازو اوجیگبیس (Obazu Ojeagbase) می‌شناسم که روزها کار معمولشان را انجام می‌دادند و شبها کسب و کار شخصیشان را به پیش می‌بردند.

چگونگی راه اندازی کسب و کار مجازی و فروشگاه های اینترنتی با درآمد بالا

دانلود برنامه های افزایش فروش و کسب درآمد فوری و ثابت از اینترنت

دانلود بهترین پکیج های کسب درآمد از اینترنت : وب سایت ،وبلاگ ،تلگرام ،اینستاگرام ، پیام رسان سروش

 

۷. از کارتان استعفا دهید.

 

این قسمت، بخش محبوب من است!

 

تبریک می‌گویم!

 

بعد از شروع کسب و کاری کوچک، گام بعدی ترک شغل فعلی است. حقیقت این است که هیچ راهی برای انجام درست و موفق دو کار به طور همزمان وجود ندارد.

 

برای دست‌یابی به حداکثر موفقیت ممکن باید روی یکی تمرکز کنید.

 

اگر واقعاً می‌خواهید کسب و کارتان در مدت زمان کوتاه رشد کند باید تمام تمرکزتان را متوجه آن کنید.

 

توصیه حرفه‌ای:

 

زمان‌بندی استعفایتان را درست تنظیم کنید. در تصمیم‌گیری عجله نکنید، قبل از استعفا مطمئن شوید که کسب و کارتان حداقل کمی پول روانه‌ی حساب بانکی‌تان می‌کند!

 

۸. افسرده نشوید؛ مقاوم باشید!

 

راه‌اندازی کسب و کاری نوپا مثل آب خوردن نیست! واقعاً محتاج کار سخت و سنگین است. اما به یاد داشته باشید که هر چقدر مسیر، پراسترس و دشوار شد تسلیم نشوید.

 

تسلیم نشوید و کوتاه نیایید.

 

اگر احساس کردید که از نظر روحی تحت فشار و دچار اضطراب هستید، شرایط سخت و پراسترسی که کارآفرینانی هم‌چون لری پیج (Larry Page)، دیوید فولی (David Filo) و مایکل دل (Michael Dell) کارشان را در آن آغاز کردند به یاد آورید.

 

از این آدمها برای خودتان مدل و الگو درست کنید.

 

از اشتباهاتشان درس بگیرید و مطالبشان را بخوانید. این سریع‌ترین راه موفقیت و توسعه‌ی کسب و کار نوپای شماست.

 

"اینکه کجا هستید مهم نیست، اینکه به "کجا می‌روید" تعیین کننده است."

 

    - دنیل آدتنوجی

 

منبع:

ترجمه و تلخیص: روزآفرین (در صورت نیاز میتوانید برای مطالب بیشتر به سایت روزآفرین http://roozafarin.com مراجعه کنید.)

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">