کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

داشتن ایده پولساز کسب و کار اینترنتی علی الخصوص اگر بکر باشند می‌تواند نقطه شروع خوبی برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق باشد.
دانلود پکیج های سرمایه گذاری ، آموزشی و افزایش درآمد و کسب ثروت و
کسب و کار اینترنتی,کسب و کار اینترنتی در ایران,کسب و کار اینترنتی چیست,کسب و کار اینترنتی در منزل,کسب و کار اینترنتی برای نوجوانان,کسب و کار اینترنتی مهندس طلوعی,کسب و کار اینترنتی در خانه,کسب و کار اینترنتی رایگان,کسب و کار اینترنتی کلیکی,کسب و کار اینترنتی طلوعی,وضعیت کسب و کار اینترنتی در ایران,کسب و کارهای اینترنتی در ایران,کسب و کار اینترنتی موفق در ایران,موانع کسب و کار اینترنتی در ایران,کسب و کار اینترنتی ایرانی,کسب و کارهای اینترنتی موفق در ایران,کسب و کارهای اینترنتی ایرانی,مشکلات و موانع کسب و کار اینترنتی در ایران,کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران,کسب کار اینترنتی چیست,مزایای کسب و کار اینترنتی چیست,کسب و کار اینترنتی در منزل بدون سرمایه
کسب درآمد از اینترنت ماهانه 6 میلیون تومان
کسب کار اینترنتی در خانه,آموزش کسب و کار اینترنتی در منزل,کسب کار اینترنتی مهندس طلوعی,کسب و کار در خانه با اینترنت,آموزش کسب و کار اینترنتی رایگان,دانلود رایگان آموزش کسب و کار اینترنتی,کسب و کار اینترنتی دانلود رایگان,کسب کار اینترنتی رایگان,مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی,دانلود رایگان کتاب آموزش کسب و کار اینترنتی,دانلود رایگان پاور پوینت کسب و کار اینترنتی,آموزش کسب و کار اینترنتی محمد هادی طلوعی
۳۴ ایده پولساز کسب و کار اینترنتی - مجله کسب و کار بازده

کسب و کار اینترنتی را چگونه آغاز کنیم؟ - مدیر وب

کسب و کار اینترنتی

| شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۰۲ ب.ظ


چگونه شغلمان را بیشتر دوست داشته باشیم؟

” به چه کاری مشغول هستی؟” این سوالی است که در اکثر مهمانی و ملاقات ها به گوش می رسد و ممکن است برای بسیاری از ما که از شغلمان ناراضی هستیم، ناخوشایند باشد. زندگی با مشاغلی که داریم تعریف می شود و اطرافیانمان ما را با شغلهایمان می شناسند. بعضی از افراد از اینکه شغل خود را بازگو کنند ناراحت می شوند. اگر تمایل دارید از کار فعلیتان لذت ببرید و یا کاری پیدا کنید که دوستش دارید، مطالب زیر می تواند به شما کمک کند:

از کار فعلیتان لذت ببرید

1- هنگام انجام کار، به خودتان استراحت دهید. تحقیقات نشان می دهد کارکنانی که به صورت مرتب اما کوتاه فعالیت می کنند نسبت به کسانی که یکسره کار می کنند، شادتر و کارامدتر هستند. اگر کارتان به نحوی است که می توانید این استراحت هارا اعمال کنید، به ازای هر یک تا دوساعت کار ده دقیقه استراحت کنید.

2- با همکارانتان آشنا شوید. اگر شما با افراد غریبه کار کنید کارتان به مراتب سخت تر است. سعی کنید با همکارنتان بعد از کار به کافه بروید، در جشن تولدهای یکدیگر شرکت کنید و از کارکنانی که مرتب از شرایط کاری خود شکایت دارند، دوری کنید.

3- راه حل هایی بیابید که مهارت شما را بیشتر کند. یک راه برای سرگرم کننده این است که چالش هایی کوتاه مدتی برای خود ایجاد کنید. اگر شما رقابتی عمل کنید این کار انگیزه شما را زیادتر می کند. به کیفیت بیشتر از کمیت توجه کنید. مثلا اگر یک ساندویچی دارید ، فکر کنید که چطور می توانید کیفیت محصولات را بیشتر کنید تا فروش شما در هفته، فلان قدر باشد.

همیشه کار جالب ترین و سرگرم کننده ترین فعالیت موجود نیست، بلکه از طریق کار می توانیم به اموری که دوست دارید بپردازید. این تفکر به شما استقلال می دهد و هر نقطه از پیشرفت کاریتان را جشن می گیرید.

4- هنگام کار، چیزهای جدید یاد بگیرید. شغل خود را به عنوان فرصتی در نظر بگیرید که از طریق آن چیزهای جدید یاد می گیرید و این در نهایت زندگی شما را بهتر می کند.

5- زیر نظر چند مدیر کار کنید. بسیاری از افرادی که از شغلشان ناراضی هستند در حقیقت با کارفرمایشان مشکل دارند. مدیریت نامناسب، بر روحیه انسان تاثیر نامطلوب می گذارد. اگر با مدیر شیفت روز مشکل دارید تقاضای کار در شیفت شب کنید. اگر انتقالتان به بخش دیگر مقدور نیست سعی کنید ارتباط کمتری با کارفرمای خود داشته باشید.

6- به خودتان یاداوری کنید که در حال انجام کار هستید. همیشه کار جالب ترین و سرگرم کننده ترین فعالیت موجود نیست، بلکه از طریق کار می توانیم به اموری که دوست دارید بپردازید. این تفکر به شما استقلال می دهد. هر نقطه از پیشرفت کاریتان را جشن بگیرید و به یادبیاورید که هر روز بیشتر از دیروز پیشرفت می کنید. اگر از شغلتان ناراضی هستید بیاد بیاورید که با این شغل می توانید پیشرفت کنید و خانوادتان را تامین کنید.

7- کارتان را به خانه نیاورید. در اینصورت شما همیشه سرکار هستید. یک نقطه پایانی برای کار در روزتان در نظر بگیرید. اگر در خانه کار می کنید فضای جداگانه ای برای کار در نظر بگیرید و یا به کتابخانه بروید. هیچ وقت روی میز ناهار خوری و یا در تختخواب کار نکنید. این کار باعث می شود حریم روابط حفظ شود و شما با اعضای خانواده مشکلی پیدا نکنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">