کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

داشتن ایده پولساز کسب و کار اینترنتی علی الخصوص اگر بکر باشند می‌تواند نقطه شروع خوبی برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق باشد.
دانلود پکیج های سرمایه گذاری ، آموزشی و افزایش درآمد و کسب ثروت و
کسب و کار اینترنتی,کسب و کار اینترنتی در ایران,کسب و کار اینترنتی چیست,کسب و کار اینترنتی در منزل,کسب و کار اینترنتی برای نوجوانان,کسب و کار اینترنتی مهندس طلوعی,کسب و کار اینترنتی در خانه,کسب و کار اینترنتی رایگان,کسب و کار اینترنتی کلیکی,کسب و کار اینترنتی طلوعی,وضعیت کسب و کار اینترنتی در ایران,کسب و کارهای اینترنتی در ایران,کسب و کار اینترنتی موفق در ایران,موانع کسب و کار اینترنتی در ایران,کسب و کار اینترنتی ایرانی,کسب و کارهای اینترنتی موفق در ایران,کسب و کارهای اینترنتی ایرانی,مشکلات و موانع کسب و کار اینترنتی در ایران,کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران,کسب کار اینترنتی چیست,مزایای کسب و کار اینترنتی چیست,کسب و کار اینترنتی در منزل بدون سرمایه
کسب درآمد از اینترنت ماهانه 6 میلیون تومان
کسب کار اینترنتی در خانه,آموزش کسب و کار اینترنتی در منزل,کسب کار اینترنتی مهندس طلوعی,کسب و کار در خانه با اینترنت,آموزش کسب و کار اینترنتی رایگان,دانلود رایگان آموزش کسب و کار اینترنتی,کسب و کار اینترنتی دانلود رایگان,کسب کار اینترنتی رایگان,مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی,دانلود رایگان کتاب آموزش کسب و کار اینترنتی,دانلود رایگان پاور پوینت کسب و کار اینترنتی,آموزش کسب و کار اینترنتی محمد هادی طلوعی
۳۴ ایده پولساز کسب و کار اینترنتی - مجله کسب و کار بازده

کسب و کار اینترنتی را چگونه آغاز کنیم؟ - مدیر وب

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

کسب و کار اینترنتی در ایران

| جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۱ ب.ظ

کسب و کار اینترنتی

دانلود پکیج های سرمایه گذاری ، آموزشی و افزایش درآمد و کسب ثروت

http://sarmaye-online.blog.ir

 نمادهای موفقیت در مقابل دستاوردهای واقعی

نمادهای موفقیت در مقابل دستاوردهای واقعی

امروزه بهترین و درخشان ترین دانشگاه های نخبه، دانشگاه هاروارد، پرینستون، استنفورد و ییل هستند. همانطور که می دانیم افرادی که در این موسسات حضور دارند، با استعداد ترین و باهوش ترین افراد در جهان هستند. اگر نوع جدیدی از یک دانشگاه غیر آکادمیک در جهان وجود داشت، که در آن فارغ التحصیلی بر مبنای موفقیت و دستاوردهای واقعی صورت می گرفت، چه می شد؟ جایی که موفقیت نه به عنوان یک موفقیت دانشگاهی بلکه به عنوان یک دستاورد واقعی در جهان تعریف می شد. این دقیقا همان چیزی است که می تواند با آموزش و پرورش مبتنی بر موفقیت انجام شود. اجازه بدهید توضیح بیشتری بدهم.

نمادهای موفقیت در مقابل دستاوردهای واقعی

نوشتن یک کتاب، دریافت ثبت اختراع یا شروع کسب و کار، همگی از نشانه های موفقیت در دنیای امروز هستند. اما نوشتن یک کتاب که 10 هزار نسخه از آن به فروش می رسد، یا ساختن یک محصول که 100 هزار نفر از آن خریداری می کند یا ساختن یک کسب و کار که سالانه بیش از یک میلیون دلار فروش دارد، دستاوردهای قابل توجهی هستند که اهمیت بسیار بیشتری نسبت به نقطه شروع آن ها دارد.

بسیاری از چیزهایی که به عنوان «نمادهای موفقیت» در دانشکده ها و دانشگاه ها بدست می آید، دستاوردهای واقعی نیستند و صرفا به معنای موفقیت تحصیلی و اخذ مدرک و درجه دانشگاهی محسوب می شوند. در حالی که ما به دنبال دستاوردهای واقعی و موفقیت واقعی در زندگی هستیم.

بازار جهانی به دنبال افرادی نیست که یاد گرفته اند دانش آموزان خوبی باشند بلکه به دنبال افرادی است که به دنبال موفقیت واقعی هستند.

تکمیل یک کلاس چیزی جز نماد موفقیت نیست. به طور مشابه، تکمیل کلاس های مختلف و دریافت دیپلم قابل توجه است، و هنوز هم تنها یک نماد موفقیت است.خواندن یک کتاب بسیار متفاوت تر از نوشتن یک کتاب است. بنابراین باید این سوال را پرسید، “چگونه می توانیم آموزش مبتنی بر دانشگاه ها را از نمادهای موفقیت به دستاوردهای واقعی تبدیل کنیم؟”

از آنجا که دانشگاه ها سبک آموزش را تغییر داده اند و از سبک آنلاین پیروی می کنند، ما می توانیم برخی از همبستگی های جالب را بین محیط های مجازی و شرایط واقعی پیدا کنیم.

واقعا چه چیزی “تحقق یک زندگی واقعی” را نشان می دهد و چه چیزی آن را با آنچه قبلا به عنوان “نمادهای موفقیت” نام گذاری کرده است متفاوت می کند؟

یک سیستم آموزشی مبتنی بر موفقیت، جایی است که خروجی آن دانش آموزانی است که هدف های مهمی را تعریف می کنند و برای رسیدن به آن همه تلاش خود را می کنند. نوشتن یک مقاله در مورد زندگی ویلیام شکسپیر بی معنی است مگر اینکه کسی حاضر به پرداخت و هزینه آن مقاله باشد. ایجاد نقشه های معماری برای یک فرد ارزش کمی دارد مگر اینکه کسی بخواهد برای این نقشه ها پول بپردازد و خانه ای بسازد. یک ریاضیدان درخشان برای جامعه هیچ تاثیری ندارد، مگر این که بتواند در دنیای واقعی یک برنامه ارزشی ایجاد کند. من اولین کسی هستم که اعتراف میکنم هر فردی به زمان نیاز دارد تا حرفه خود را بیاموزد و اشتباهات خود را در طول زمان اصلاح می کند. اما بازار جهانی به دنبال افرادی نیست که یاد گرفته اند دانش آموزان خوبی باشند بلکه به دنبال افرادی است که به دنبال موفقیت واقعی هستند.

کسب و کار اینترنتی

دانلود پکیج های سرمایه گذاری ، آموزشی و افزایش درآمد و کسب ثروت

http://sarmaye-online.blog.ir